This is a sample page.

Overview​

Our refund and returns policy lasts 30 days. If 30 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.

To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.

Additional non-returnable items:

  • Gift cards
  • Downloadable software products
  • Some health and personal care items

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

Please do not send your purchase back to the manufacturer.

There are certain situations where only partial refunds are granted:

  • Book with obvious signs of use
  • CD, DVD, VHS tape, software, video game, cassette tape, or vinyl record that has been opened.
  • Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error.
  • Any item that is returned more than 30 days after delivery

Refunds

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.

If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at {email address}.

Sale items

Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.

Exchanges

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.​

Gifts

If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.

Shipping returns

To return your product, you should mail your product to: {physical address}.

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.

If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

Need help?

Contact us at {email} for questions related to refunds and returns.

Χρησιμοποιούμε cookies για να εξατομικεύσουμε περιεχόμενο και διαφημίσεις, να παρέχουμε λειτουργίες κοινωνικών μέσων και να αναλύουμε την επισκεψιμότητά μας. Μοιραζόμαστε επίσης πληροφορίες σχετικά με τη χρήση του ιστότοπού μας με τους συνεργάτες μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη διαφήμιση και την ανάλυση. View more
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Γενικοί όροι συναλλαγών Οι όροι μας συναλλαγών: Βρείτε σημαντικές πληροφορίες για αγορές στο NELSA FASHION εδώ.  
  1. Σύναψη της σύμβασης:
Η παρουσίαση των αγαθών στο διαδικτυακό κατάστημα δεν συνιστά νομικά δεσμευτική πρόταση για σύναψη σύμβασης αλλά αντ’ αυτού αποτελεί ένα μη-δεσμευτικό διαδικτυακό κατάλογο. Πατώντας στο κουμπί «παραγγελία με υποχρέωση πληρωμής», καταθέτετε μια δεσμευτική παραγγελία αναφορικά με τα αγαθά που βρίσκονται στο καλάθι αγορών. Η επιβεβαίωση παραλαβής της παραγγελίας εκδίδεται άμεσα από τη στιγμή που αποστέλλεται η παραγγελία και δεν συνιστά αποδοχή για τη σύναψη σύμβασης. Μπορούμε να αποδεχτούμε την παραγγελία αποστέλοντας την επιβεβαίωση της παραγγελίας μέσω email ή με κάθε άλλο σταθερό μέσο.  
  1. Οδηγίες αναφορικά με την υπαναχώρηση
Δικαίωμα υπαναχώρησης   Έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση εντός 14 ημερών δίχως την υποχρέωση αιτιολόγησης.   Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει μετά από 14 ημέρες από την ημέρα κατά την οποία εσείς αποκτήσετε, ή ένα τρίτο μέρος διαφορετικό από τον μεταφορέα το οποίο εσείς έχετε υποδείξει αποκτήσει, την κατοχή των αγαθών (ή, στην περίπτωση πολλών αγαθών, τα οποία αποτελούν μέρος μίας παραγγελίας αλλά έχουν αποσταλεί ξεχωριστά, από την ημέρα κατά την οποία εσείς αποκτήσετε, ή ένα τρίτο μέρος διαφορετικό από τον μεταφορέα το οποίο εσείς έχετε υποδείξει αποκτήσει, την κατοχή του τελευταίου αγαθού).   Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, υποχρεούστε να μας ενημερώσετε (email: info@nelsa.gr) αναφορικά με την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση αυτή μέσω μίας σαφούς δήλωσης email). Μπορείτε, αλλά δεν υποχρεούστε, να χρησιμοποιήσετε το παρακάτω μοντέλο δήλωσης υπαναχώρησης.   Προκειμένου να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, αρκεί η αποστολή της δήλωσής σας αναφορικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης.   Συνέπειες υπαναχώρησης   Εφόσον υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλο το ποσό που έχουμε λάβει από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής (με εξαίρεση επιπρόσθετα έξοδα που απορρέουν από την επιλογή σας σχτικά με τον τρόπο αποστολής στην περίπτωση που διαφέρει από την λιγότερο ακριβή επιλογή που σας παρέχουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση το αργότερο μετά από 14 ημέρες από την ημέρα κατά την οποία λάβαμε γνώση της απόφασής σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση αυτή. Θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμών που εσείς χρησιμοποιήσατε κατά την αρχική συναλλαγή εκτός αν έχετε ρητώς συμφωνήσει διαφορετικά⸱ σε κάθε περίπτωση, δεν θα υποβληθείτε σε οποιαδήποτε χρέωση ως αποτέλεσμα της επιστροφής χρημάτων. Μπορούμε να παρακρατήσουμε το επιστρεπτέο ποσό μέχρι να λάβουμε πίσω όλα τα αγαθά ή μέχρι να μας προμηθεύσετε με αποδεικτικό επιστροφής των αγαθών, οποιοδήποτε από τα δύο λάβει χώρα πρώτο.   Θα πρέπει να μας στείλετε πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσετε στον πάροχο μας υπηρεσιών εφοδιαστικής χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση όχι αργότερα από 14 ημέρες από την ημέρα κατά την οποία θα μας ενημερώσετε για την υπαναχώρηση από τη σύμβαση αυτή. Η προθεσμία τηρείται εφόσον μας στείλετε πίσω τα αγαθά πριν τη λήξη της περίοδου των 14 ημερών.   Αναλαμβάνουμε το κόστος επιστροφής των αγαθών.   Ευθύνεστε μόνο για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών ως αποτέλεσμα της διακίνησης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για την αναγνώριση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.   Μοντέλο δήλωσης υπαναχώρησης   Συμπληρώστε και επιστρέψτε τη δήλωση αυτή, μόνο εφόσον επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση. Να επιστραφεί στη διεύθυνση: Nelsa Fashion +30 694 975 7417 , email: info@nelsa.gr Εγώ/Εμείς* ενημερώνω/ενημερώνουμε* δια του παρόντος ότι υπαναχωρώ/υπαναχωρούμε* από τη σύμβασή μου/μας*: Αναφορικά με τα ακόλουθα αγαθά*: Αναφορικά με την παροχή των ακόλουθων υπηρεσιών*: Με ημερομηνία παραγγελίας*/παραλαβής* την: Όνομα(τα)* του/των* καταναλωτή/καταναλωτών*: Διεύθυνση του/των* καταναλωτή/καταναλωτών*: Υπογραφή του/των* καταναλωτή/καταναλωτών* μόνο εφόσον αυτή η δήλωση κοινοποιείται σε χαρτί: Ημερομηνία       ________________________________ * Διαγράψτε όπως κρίνετε κατάλληλο.    
  1. Εξαίρεση από το δικαίωμα υπαναχώρησης:
Από το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρούνται συμβάσεις αναφορικά με την προμήθεια αγαθών (i) τα οποία έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή είναι σαφώς προσωποποιημένα ή (ii) τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα ή (iii) τα οποία είναι σφραγισμένα και επομένως δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής δεδομένου ότι έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.  
  1. 4. Αποστολή:
Παράδοση αγαθών είναι δυνατή μόνο στην Ελλάδα. Η παράδοση αγαθών επιτρέπεται μόνο σε ποσότητες που αντιστοιχούν σε ιδιωτική χρήση και αγαθών που απευθύνονται μόνο σε τελικούς καταναλωτές.  
  1. 5. Εγγύηση:
Εφόσον τα παραδοθέντα αγαθά είναι ελαττωματικά, δικαιούστε να ζητήσετε την νόμιμη αποζημίωση. Η εταιρεία NELSA FASHION δεν παρέχει επιπρόσθετες εγγυήσεις αναφορικά με ελλαττωματικά αγαθά πέραν των δικαιωμάτων που παρέχονται από το νόμο.  
  1. Πληρωμή:
Η πληρωμή δύναται να γίνει μέσω Αντικαταβολής   Πληρωμή με αντικαταβολή Η πληρωμή των αγαθών θα γίνει με μετρητά τη στιγμή της παράδοσης του πακέτου για το ποσό που αναγράφεται στο τιμολόγιο. Στην περίπτωση υπαναχώρησης σύμφωνα με την ενότητα 2, η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό. Για το λόγο αυτό, χρειαζόμαστε τις πληροφορίες του τραπεζικού σας λογαριασμού, οι οποίες μπορούν να καταχωρηθούν εύκολα και με ασφάλεια στο λογαριασμό σας ως πελάτης στην ιστοσελίδα μας. Επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να εκδώσουμε κουπόνι στην αξία των επιστραφέντων αγαθών σε περίπτωση που τα στοιχεία ενός τραπεζικού λογαριασμού δεν έχουν συμπληρωθεί έπειτα από επαναλαμβανόμενες υπενθυμίσεις.  
  1. 7. Τιμές:
Οι τιμές μας είναι σε ΕΥΡΩ και περιλαμβάνουν το νόμιμο ΦΠΑ.  
  1. 8. Επιφύλαξη κυριότητας
Μέχρι την ολοκλήρωση της πληρωμής για ολόκληρο το τιμολογούμενο ποσό, τα αγαθά παραμένουν υπό την κυριότητά μας.  
  1. 9. Ηλεκτρονική επικοινωνία:
Δίνετε την συγκατάθεσή σας ότι η επικοινωνία σχετικά με τη σύμβαση μπορεί να γίνει σε ηλεκτρονική μορφή.  
  1. 10. Εναλλακτική επίλυση διαφορών
Σε περίπτωση που ανακύψει οποιαδήποτε διαφορά σε σχέση με την αγορά σας, μπορείτε να αναζητήσετε μια φιλική λύση μέσω της διαδικασίας εναλλακτικής επίλυσης διαφορών για την επίλυση καταναλωτικών διαφορών σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Νο. 70330/2015 που μεταφέρει στην ελληνική νομοθεσία την Οδηγία 2013/11/ΕΕ (Οδηγία για την εναλλακτική επίλυση καταναλωτικών διαφορών). Μπορείτε να εκκινήσετε τη διαδικασία εναλλακτικής επίλυσης διαφορών μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας για την επίλυση τέτοιων διαφορών σύμφωνα με το πλαίσιο που είναι διαθέσιμο εδώ: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Η χρήση της διαμεσολάβησης για την εναλλακτική επίλυση διαφορών συνιστά έναν εναλλακτικό μηχανισμό που δεν αποτελεί προϋπόθεση για τυχόν περαιτέρω νομικές ενέργειες. Κάθε διαφορά που δύναται να ανακύψει επί τη βάση των εν λόγω γενικών όρων θα υπόκειται στο ελληνικό δίκαιο και στην αρμοδιότητα των δικαστηρίων της Αθήνας, εκτός και αν άλλοι κανόνες αναγκαστικού δικαίου τυγχάνουν εφαρμογής.  
Save settings
Cookies settings
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare
What are you looking for?
Please type the word you want to search and press "enter"